Jdi na obsah Jdi na menu
 


Je létající stroj pouze jednorázovou zkušeností?
Ohledně létajícího stroje máme spoustu nápadu, a taky vyvíjíme jiné herní prvky pro hru
. Italská renesance byla kotlem se spoustou creativních myšlenek, takže jakýkoliv vývojářský sen by se v AC2 mohl uskutečnit. Ale zpět k létajícímu stroji, naše plány s ním budou ještě záviset na ohlasech z betatestování.

AC2


Kolik hodin budeme moci strávit hraním AC2?
Hru jsme velice rozšířili oproti AC1, takže jenom dokončení jádra hry vám potrvá déle než tomu bylo s 20 hodinami v AC1.
Navíc jsme vytvořili několik různých volitelných úkolů, které prohloubí cely zážitek a takzé rozšíří čas hraní velmi podstatným a smysluplným způsobem. Ale co se přesné doby hraní týče, je ještě příliš brzo, než abych vám dodal přesnou odpověď.

A jak budou vypadat boje?
Mnoho nových schopností působí v soubojovém systému, a to nezmiňuji všechny nové pohyby. Ezio se může naučit ovládat velké množství zbraní, například kopí, sekery a kladiva. Tyto těžké zbraně sebou ale nebude muset tahat pořád, Ezio bude moci odzbrojit protivníky, a jejich zbraně poté použít proti nim. V soubojích také bude moci mnohem efektivněji využívat své ruce. Může rozdávat různé údery, kopy, úchopy, údery hlavou...držení vašeho nepřátele za límec a následující úder vaším čelem přinese docela uspokojující pocit. Aspoň pokud prahnete po pomstě tolik, jako právě Ezio.

AC2


Jedno skryté ostří je sice fajn, ale dvě jsou mnohem lepší. Tentokrát bude mít Ezio jednu skrytou čepel na každé ruce. A nyní si zkuste představit všechny ty nové možnosti, vražedné komba, protiútoky a vylepšení, za použití dvou skrytých čepelí. Mým oblíbeným je "double kill", který vám dodá obrovský pocit síly.
A přidali jsme mnoho vraždících pohybů. Můžete se zavěsit na vašeho nepřítele prakticky odkudkoliv, ze střechy, z úkrytů, z vody, z lešení atd.
Ale i tak jsem zatím vyjmenoval jen pár z celkového množství Eziových nových schopností, má ještě mnoho es v rukávu.

Jak vylepšíte možnosti interakce s davem, a roli NPC postavv souvislosti se smícháním s davem, ukrytím a útokem?
V AC2 jste zrazeni vládnoucími Italskými rodinami
, takže se budete muset naučit jak jednat s normálními lidmi, nebo jak je nazýváme ve hře, s podsvětím, aby jste dosáhli pomsty. V podstatě můžete předpokládat, že dav je na vaší straně (pokud se nechováte příliš zhovadile). První změnou je, že v jakémkoliv davu se můžete ukrýt, jenom vejděte mezi ně a stiskněte tlačítko pro splynutí s davem a to vám může pomoci se vyhnout spatření strážemi. Dav vám může pomoci v nenápadném pohybu po městě, ale není to jistota. Různé druhy stráží mají různou úroveň vnímavosti, a můžete tak být odhaleni. Také jsme do
hry přidaly nově systém proslulosti, kdy vaše činy ovlivňují vaši známost po městě, a taky jako moc po vás úřady budou prahnout.

AC2


Určité skupinky lidí ale můžete využít k specifickým akcím
. Tyto určité skupinky jsou nazývány frakce. Celkem je ve hře pár frakcí, zlodějové, kurtyzány a žoldnéři. Postupem hrou se potkáte s různými frakčními vůdci. Například Antonio ze zlodějské gildy vás požádá, ať pro něj vykonáte jisté úkoly. Jakmile získáte Antoniovu důvěru, členové gildy zlodějů vám budou poskytovat pomoc a taky pro vás třeba něco speciálního vykonají. Každá frakce má svoje unikátní schopnosti, které bude moct Ezio využít při manipulaci s nepřítelem. Například kurtyzány mohou svést a vyrušit skupinku strážců, takže Ezio kolem nich bude moci nepozorovaně proklouznout.

Celý způsob hraní AC1 byl lineární a byl pořád stejný po celou dobu všech devíti vražd. Bude AC2 obsahovat více misí a větší různorodost ve způsobu, jakým se bude příběh odkrývat?
Systém misí a způsob hraní byl nejvíce zásadní věcí, kterou jsme chtěli vylepšit. Přetvořili jsme většinu misí tak, aby poskytly větší zábavů více hráčům. Rovněž jsme do hry přidali více typů misí a změnili jsme způsob jakým se vám příběh a mise odkrývají, takže budete odměněni nepředvídatelným zážitkem.

Mise už se neřídí totožným způsobem provedení, ale spíše příběhem, který se rozvíjí velkým množstvím postav, které vám zadávají mise. Některé postavy vám dají úkol někoho zavraždit, jiné vám uloží doprovodit a ochránit jistou osobu, zatímco v některých případech budete pronásledovat oběť, atd. Není žádné omezení v počtu výzev, které hráči nabídneme. Většinu vývojářského času jsme věnovali tvoření rozmanitosti misí a jejich prohloubení v rámci dokončení příběhové linky. Ale také jsme hráči chtěli dát svobodu a možnost prozkoumávat a "použítvat" svět, který jsme vytvořili tak, aby ho každý mohl projít svým vlastním tempem. Města jsou plná misí, které hráč může splnit, pokud si to přeje. Třeba se můžete rozhnodout zbavit svědků, pokud jste příliš neblaze proslulí kvůli ne tak nenápadné vraždě, nebo můžete pomoci zlodějům, kteří jsou pronásledováni strážemi. Tyto úkoly jsou volitelné, ale přinesou vám zajímavou odměnu, pokud se je rozhodnete splnit.

Na které platformy bude AC2 dostupný?
AC2 bude dostupný na PS3, Xbox 360 a PC. Také vydáme jinou AC hru na PSP, Assassin's Creed: Bloodlines.

Bude PC verze vydána současně s konzolovými verzemi?
Ano, plánujeme vydat všechny tři verze ve stejnou dobu.

AC2